Dorunner AB

Orderstyrning.se blir officiell partner till Årets Hantverkare och Hantverkargalan.

Pressmeddelande   •   Dec 20, 2016 13:25 CET

Tävlingen Årets Hantverkare engagerar årligen tusentals måleri-, el, VVS- och byggfirmor över hela Sverige. Nu har det snabbt expanderande företaget Orderstyrning.se blivit partner till Årets Hantverkare. Orderstyrning.se tillhandahåller en modern molntjänst för det mobila företaget. Den typiska användaren är elektriker, VVS-installatör, målare, snickare, larminstallatör, låssmed, landskapsvårdare och/eller byggföretag.

”Årets Hantverkare träffar precis rätt på vår målgrupp. Upplägget med tävlingen, där hantverksföretag nomineras och kan vinna det prestigefyllda priset,ger oss också möjlighet att exponera och förklara vilken tjänst vi tillhandahåller, och slutligen uppvakta många nuvarande och potentiella kunder genom personliga möten på själva Hantverkargalan. Vi vet att vår produkt fungerar; den sparar tid och pengar för kunden. Vi vet också, att om vi bara får visa och demonstrera fördelarna vinner vi kunder, säger Mårten Ohlin, Sverigechef Orderstyrning.se.

Orderstyrning.se grundades 2011 i Danmark. Idag har företaget cirka 6000 kunder och tillväxten är enorm. Behovet av tekniska lösningar som möjliggör att ha ”kontoret på fickan” ökar lavinartat. Idag är Orderstyrning.ses system integrerat mot bland annat. Ahlsell, Dahl och Solar. Det finns möjlighet att prova tjänsten gratis i 14 dagar.

I takt med att alla har en smartphone stiger kraven och möjligheten att arbeta mer effektivt med företagsadministration. Vi underhåller kunddialog, offererar, fakturerar, lägger orders och betalar med en enkel knapptryckning. Orderstyrning ligger helt rätt i tiden. Jag är säker på att det finns ett stort intresse för deras produkter inom målgruppen, säger Martin Dam, ansvarig projektledare Årets Hantverkare.

Hantverkargalan äger rum 4:e maj 2017 på Hamburger Börs i Stockholm.

Bakom tävlingen Årets Hantverkare och Hantverkargalan står företaget Dorunner. Dorunner.se är en marknadsplats där besökare hittar kvalitetssäkrade och betygsatta hantverkare och andra tjänsteföretag. För ytterligare information om Årets Hantverkare och Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21.