Ortelius Management AB

Ortelius föreläser på universitet i Polen

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2012 16:30 CET

Hur kan en CIO verka som möjliggörare och positiv drivkraft i en ständig förbättringsprocess baserad på en verksamhetsgemensam referenspunkt? Detta är temat när Tekniska Universitetet i lódz Polen (Politechnika lódzka), International Faculty of Engineering, håller sitt fjärde årliga symposium den 11 april 2012 “BI Innovation Symposium”. Ortelius Management medverkar som inbjuden gästtalare och kommer även att hålla workshops för utvalda deltagare efter Symposiet.

Business Map Maker

Den som har en karta finner vägen. Världsatlasen uppfanns för över 400 år sedan av Abraham Ortelius, ett koncept som använts och förfinats efter hand. Våra kunder bygger sina egna kartor, ”Det man kan se, kan man förstå och förbättra”. Förbättring tar aldrig slut, men den som har nyaste kartan navigerar bättre än omgivningen.

Ortelius hjälper verksamheter att förbättras utifrån en gemensam karta. Metodik, ramverket EEF och mjukvaran inorigo® gör det möjligt att fånga, visualisera och vidareutveckla verksamhetssamband i ett levande format. För detta rankades vi 2011 av Red Herring, som ett av de mest innovativa bolagen i Europa.