Propartner AB

Otroligt ont i öronen när man flyger! Dyrköpta erfarenheter!!!

Pressmeddelande   •   Jul 10, 2012 15:10 CEST

Drygt 63% av alla flygpassagerare känner allt ifrån obehag till kraftig smärta i öronen när de flyger. Lösningen på detta har sedan 1996 varit originalet "EarPlanes". Sedan ett drygt år har det kommit ut kopior på marknaden med storslagna löften men med skrikande kunder som resultat. Vi vill varna för detta. "Jag skrek och mina barn skrek outhärdligt och chockartat när planet landade i Mallorca, säger Lena Fredriksson om de proppar hon köpt på ett apotek och som utlovade tryckutjämning." Hon fortsätter: "Det var bara dumt att byta från EarPlanes till något annat... det kommer aldrig att hända igen att vi inte köper med oss EarPlanes Original!". Om du ska köpa garanterat fungerande tryckutjämnande öronproppar så ska man använda de proppar som säljs av Apoteket AB, eller EarPlanes original. EarPlanes är storsäljare i hela världen. De flesta produkter som säljs under egna varumärken i olika apotek håller mycket tveksam kvalité i flera avseenden, säger Mario Usilla på Propartner AB. Farrol Kahn, Director on Flight and Aviation Security i England och en auktoritet på området, säger att han är chockad men inte förvånad över Lenas upplevelser. "Så fort det kommer en bra produkt så kommer det ofta efterapningar som inte levererar det som utlovas. Så är det inom alla områden i samhället, så det var väntat att det skulle ske även inom detta kritiska område. Flygsäkerhet är oerhört viktigt. Att man säljer saker till flygpassagerare som inte håller måttet är oerhört allvarligt." - avsluta Farrol Khan.

Propartner AB är ett handelsbolag som säljer intressanta och innovativa produkter på marknaderna i Norra och mellan Europa. Vi representerar starka varumärken och produkter som uppfattas som mycket konkurrenskraftiga inom sina olika segment. Produkterna är antigen oerhört unika och patenterade eller specifika och extremt konkurrenskraftiga när man jämför pris, kvalité och övrig prestanda.

Produkterna vi handlar med finns representerade hos alla stora och ledande internationella apotekskedjor och andra landsomfattande kedjor.