Ownit Broadband AB

Ownit – VD görs tillgänglig för kundernas frågor

Pressmeddelande   •   Aug 30, 2012 15:46 CEST

Ownit – VD görs tillgänglig för kundernas frågor

Som ytterligare ett led i att behålla sin personliga prägel och närhet till kunderna görs nu Ownits VD Stefan Tengvall tillgänglig en gång i veckan per telefon på ett direktnummer för alla Ownits kunder.
”Vår allra viktigaste ingrediens i framgångsreceptet är att vi faktiskt finns tillgängliga för våra kunder när de behöver oss och tar deras frågor på allvar. För att bygga vidare på detta så har vi valt att ge en direkt telefonlinje till mig och därmed också möjlighet att framföra synpunkter och frågor direkt till företagsledningen. På det viset har även jag möjlighet att få direkt feedback från våra kunder och vi kan fortsätta att vara lyhörda och snabbfotade. Mig veterligen finns det ingen annan bredbandsleverantörs VD som finns tillgänglig för sina slutkunder och det vi nu provar är, så vitt jag vet, helt unikt.” säger Ownits VD Stefan Tengvall.
Telefonnumret lanserades under devisen ”Hos andra får du prata med automatiska telefonsvarare. Hos oss får du prata bredband direkt med vår VD” till samtliga Ownits kabel-TV kunder i augusti 2012 och kommer även att göras tillgängligt via hemsidan.
Direktnumret till VD är öppet alla torsdagar mellan klockan 14:00 och 16:00.

Vi ger lite mer!