Panaxia Security AB

PANAXIA SECURITY: PANAXIA SECURITY TECKNAR AVTAL MED MONKI AB/WEEKDAY AB

Pressmeddelande   •   Apr 03, 2009 13:32 CEST

Du kan se hela pressmeddelandet inkl. bifogade filer här:

(NGM:PAXA)

Panaxia har tecknat avtal med Monki AB/Weekday AB avseende värdetransporter och kontanthanteringstjänster till samtliga deras butiker.

Det är glädjande att Monki AB/Weekday AB har valt oss som leverantör samtidigt som vi stärker vår position på retailmarknaden. Samtidigt som båda företagen expanderar kraftigt ser vi det som extra positivt att kunna växa tillsammans säger Thomas Gravius, VD i Panaxia. Panaxia erbjuder hela kedjan av service inom kontanthantering och värdetransport. Våra tjänster är rikstäckande och den transportutrustning vi använder håller högsta möjliga säkerhet.

För mer information kontakta:
Thomas Gravius, VD Panaxia Security AB (publ), tfn. 08-25 50 30, thomas.gravius@panaxia.se

Fakta om Panaxiakoncernen

Panaxia, som grundades 1993, erbjuder rikstäckande tjänster inom verksamhetsområdena värdetransporter, kontanthantering, logistik, bevakning, övervakning och teknik. Inom Panaxiakoncernen finns bolagen Panaxia AB, Panaxia Kontantservice AB, Panaxia Logistik AB, Hans Granlunds Åkeri AB, Pan Alarm AB, Nordisk Bevakningstjänst AB och Skyddsteknik i Malmö AB. Bolagets aktie är noterad på NGM Equity. För mer information se www.panaxia.se