Svenska inspelningar

PANDA DA PANDA SLÄPPER MUSIKVIDEO TILL SINGELN VÅR VÄRLD

Pressmeddelande   •   Jun 11, 2013 08:00 CEST

Skånskklingande Thibo Girardon, mer känd som Panda da Panda, har uppmärksammats för mer än bara sina dansanta elektroniska musikproduktioner. I Pandas värld bjuds vi på allt från björnmålade nakendansare i Titta när han dansar till dramatiska scenframträdanden.

Panda Da Pandas ösiga electro-beats och självklara låttexter i kombination med hans minnesvärda liveshower har fått hans hängivna fanskara att växa. Nu kan Panda-supporters glädjas åt nyheten att det efterlängtade debutalbumet släpps den 21 augusti, samtidigt som vi redan nu bjuds in i Pandans värld när den egenregisserade musikvideon till senaste singeln "Vår värld" släpps.  Se videon till kärlekslåten här.

Populariteten bland sommarens festivalbokare och fansens stora efterfrågan gör att vi har ett fullspäckat turnéschema att se fram emot.

Panda Da Pandas spelningar i sommar

14 juni, Söderhamn, School's out

27 juni, Borgholm, Strand

3 juli, Karlstad, Putte i Parken