Mmmarie

Parship + Handbok för singelmän = Sant!

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2010 10:43 CET

Parship + Handbok för singelmän = Sant!

Bokförlagen måste vara mer och mer kreativa för att nå ut med sina titlar. Med Handbok för singelmän – dejtingcoachens hetaste tips, har författaren Marie Hagberg knutit ett samarbete med matchmakingsajten PARSHIP.se, vilket innebär att alla som köper boken får en månads medlemskap på sajten, värt 400 kr.

Handbok för singelmän - vänder sig till de 700 000 svenska singelmän som vill bli mer intressanta i kvinnors ögon och få dem attraherade.

Ur innehållet:

• Tecken på att hon är intresserad
  • Hur fungerar tjejer?
  • Det barnförbjudna kapitlet…
  • Fly från kompisfällan!
  • Ragga på krogen

Den släpps runt den 1 december.

Unikt för boken är att du även får hjälp efter att du har läst ut den! Med boken följer nämligen ett erbjudande. Alla som köper boken får en månads medlemskap på matchmakingsajten PARSHIP.se, värt 400 kronor. Detta utan kostnad eller några som helst förpliktelser.

- Sveriges ofrivilliga singelmän får ett helt koncept. Handbok för singelmän är teorin och med medlemsskapet kan de själva testa i praktiken, säger Marie Hagberg.

-Vi hoppas att Handbok för singelmän ska inspirera läsaren till att själv ta makten över sitt kärleksliv, säger Sebastian Malmberg, nordisk marknadschef på PARSHIP.se

Om Marie Hagberg:
Marie Hagberg är är dejtingexpert och författare. Sedan 2002 har tusentals personer hittat kärleken genom att använda hennes tips. Hon medverkar flitigt i radio och tidningar.

Om PARSHIP.se
PARSHIP.se är Europas främsta matchmakingsajt för singlar som seriöst letar efter en partner för ett varaktigt förhållande.

För mer info och pressbilder, kontakta Marie Hagberg, 0761-627 433, info@mmmarie.se, http://www.mmmarie.se

Sebastian Malmberg, nordisk marknadschef, Parship.se: 070- 494 14 87 Sebastian.Malmberg@parship.com, http://www.parship.se

Om Marie Hagberg:

Marie är just nu aktuell med "Handbok för singelmän - dejtingcoachens hetaste tips". Tidigare har hon skrivit böckerna "Börja dejta! En lustfylld och praktisk guide i kärleksdjungeln", "Nätdejting - allt du behöver veta" samt "Konsten att misslyckas med sitt dejtande". Dessutom har hon gjort relationsspelet "Catch".