Varbergs Kusthotell

Pasi Salonen till Varbergs Kurort

Pressmeddelande   •   Mar 01, 2012 19:33 CET

Pasi Salonen, flerfaldig svensk mästare i triathlon samt föreläsare, bloggare och krönikör, kommer till Varbergs Kurorts löparhelg den 2-4 mars.

Pasis devis är att alla kan löpa. Deltagarna på Kurorten kommer under helgen att få lära sig rätt teknik för att njuta av löpning, löpa fort och löpa utan att det gör ont. Utöver löparskola och intervallpass kommer Pasi att bjuda på en inspirationsföreläsning om "hur man blir en vinnare i det vi kallar livet".

Varbergs Kurorts gäster kan delta i hela löparhelgen eller boka separat entré till lördagens föreläsning.

För mer information, kontakta:

Katarina Hagebjörk
Aktivitetskoordinator Comwell Varbergs Kurort
E-post: katarina.hagebjork@comwell.se

Comwell Varbergs Kurort ingår i den skandinaviska koncernen Comwell A/S som totalt driver 14 olika hotell-, spa- och konferensanläggningar i Danmark och Sverige. Det var Comwell som 1992 introducerade spabegreppet på den svenska marknaden. På konferenssidan har koncernen utvecklat möteskonceptet Comwell MeetingDesign™. Comwell Varbergs Kurort och Comwell Aspenäs i Lerum är Svanenmärkta anläggningar. www.varbergskurort.se