Petré Event & PR AB

Patrick Ekwall släpper debutboken "Svår, svårare, Ekwall"

Pressmeddelande   •   Dec 13, 2011 12:32 CET

Bilden tagen av Marcus Ericsson

”Patrick Ekwall har varit sportjournalist i 30 år, pappa i tolv och bloggare i sex. Den här boken bygger på hans erfarenheter och upplevelser i jobbet, i det vardagliga livet och i rollen som pappa.

Boken har sin grund i sex års dagligt bloggande och du får en skildring som spänner över tre olika fotbollsmästerskap, vardagligt umgänge med superstjärnor och branschens skönaste profiler till reseskildringar från hela världen, Apple Bay, svåra sittningar, sprängfyllda pungkulor, klädshopping, bakom kulisserna på Let’s Dance, Båstad och en väldigt speciell kanin. Svårare läsning än så är det inte.”

Den 19 december bjuder Patrick in till bokrelease i Stockholm, för pressackreditering samt personliga intervjuer kontakta Moa Gunke på Petré Event genom att maila moa@petre.se eller att ringa 0841050830.

Petré Event & PR AB arbetar med event, galor och produktlanseringar. Vi sätter guldkanten på tillvaron!