AQILLES Invest AB

Paul Woods ny Affärsområdeschef på Motala Verkstad

Pressmeddelande   •   Jun 02, 2014 15:24 CEST

Ny Affärsområdeschef på Aqilles Investägda Motala Verkstad blir Paul Woods. Han kommer att ansvara för att öka försäljningen inom affärsområdet Industri.

-  Jag vill att kunden ska vara i fokus och öka förtroendet för Motala Verkstad. Dessutom vill jag bidra till att få samtliga medarbetare inom min grupp att utvecklas, säger Paul Woods.

Paul Woods har de senaste tio åren arbetat med projektering, försäljning och ledarskap inom branscher som lagerhantering, transport och metallindustri.Han kommer närmast från en tjänst som Global Key Account Manager på Lämneå Bruk i Ljusfallshammar. Samma tjänst har han också haft på Noco Stolar i Uddevalla. Paul Woods har också arbetat på Accalon-Boxholm och Optibag i Mjölby.

-  Rekryteringen av Paul Woods är helt rätt för Motala Verkstad. Hans personlighet tillsammans med hans långa erfarenhet av försäljning både nationellt och internationellt blir en tillgång för oss, speciellt i den fas affärsområde Industri befinner sig i, säger Personalchef Andreas Sjöholm.

Paul Woods är 55 år och bor med sin familj på en gård utanför Ödeshög i Östergötland.

-  Jag ser fram emot att anta utmaningen som rollen innebär och är tacksam över att få chansen, säger Paul Woods.

För mer information, kontakta:

Andreas Sjöholm, Personalchef Motala Verkstad

Tel: 076-945 90 61 e-post: andreas.sjoholm@motalaverkstad.se