Paynova AB

PAYNOVA: DAN BLOMBERG LÄMNAR PAYNOVA AB:S STYRELSE (NGM:PAY)

Pressmeddelande   •   Dec 11, 2009 16:19 CET

Dan Blomberg har på egen begäran valt att lämna sitt uppdrag som ledamot i Paynova AB:s styrelse och valberedning på grund av utlandsflytt.

Styrelsen i Paynova AB består, efter Dan Blombergs utträde, av Björn Wahlgren (ordförande), Lars Guldstrand och Ulf Risberg. Dan Blomberg lämnar sitt uppdrag för Paynova den 11 december.

Björn Wahlgren, Styrelseordförande Paynova AB, Tel: +46 8 517 100 02

Om Paynova
Paynova är en ledande leverantör av internetbaserade betaltjänster. Bolaget erbjuder tre grundtjänster riktade framförallt till större e-handlare: Paynova Sales Partner, Paynova Processing och Paynova Account. Därutöver erbjuds en betaltjänst som gör det möjligt för västerländska e-handlare att sälja sina produkter på den kinesiska marknaden och en version av Paynova Account som är speciellt anpassad för onlinebaserade spelbolag, Paynova InGame. De flesta av kunderna återfinns i de prioriterade marknadsområdena: resor, detaljhandel samt media/nätverksspel. Företaget är noterat på NGM Equity sedan februari 2004.
Mer information finns på www.paynova.com

Du kan se hela pressmeddelandet inkl. bifogade filer här.
Denna information distribuerades av NG News - www.ngnews.se

NG News är en etablerad distributör av information till finansmarknaden.