Peak Recovery AB

Peak Recovery går nu in i del 2 av 2012

Pressmeddelande   •   Jul 01, 2012 07:25 CEST

Målsättningen under andra deln av 2012 är följande:

Alla som vill och kan ska kunna genomföra terapi/coachning till ett pris som gör att det passar alla . Coachning är liksom mat, något som alla ska kunna ha tillgång till. Något som alla ska kunna ha råd med. Vår målsättning är att ge så bra program, texter, underlag mm så att allla som VILL och är beredda att göra ett litet arbete med sig själva ska kunna få en bättre dag. EN dag i taget

Med mer än 10 miljoner visningar på Google under perioden mars 2011--juni 2012 och mer än 13 500 besök på hemsidan är det nu tid att börja leverera.

Resan i Resan har rredna två platser av de 6 befintliga bokade till höstens Resa till Las Palmas i september. Why startar i dag med 8 deltagare under juli månad. Hemsidan som är ny sedan februari har haft ca 13 500 besökare vilket ger ett bra avstamp till ett varumärke.

NYA böcker är på väg i ett nytt förlag. Dessa kommer även att läggas ut i valda delar på den nya hemsidan. Föreläsningar kommer att spelas in under juli och augusti vilket gör att människor kan till ett billigt pris, köpa en föreläsning på hemsidan och i lugn och ro lyssna och se denna. Bambuser och yuotube är färdiga kanaler som kommer att användas för att lägga ut program, samtal eller upplästa kapitel ur böcker för att kunder ska kunna ta del av budskap och därmed kunna jobba med sig själva.

Kelly Piena

Coach, mentor, handledare, terapeut