Market2Member AB

Pecuniosus nylanserar tjänsten Market2Member

Pressmeddelande   •   Jun 15, 2011 11:59 CEST

Tjänsten Market2Member har funnits på marknaden sedan i slutet av 2008. Tanken med tjänsten har hela tiden varit att belöna användare för deras marknadsvärde genom att ge medlemmar möjlighet att tjäna poäng när de shoppar och tar emot reklam.

I takt med att nya tjänster har utvecklats som Groupon, Let’s Deal mfl. har fler och fler fått upp ögonen för tjänster som erbjuder kraftiga rabatter. De nya tjänsterna ger rabatter på utvalda produkter och tjänster, vi ger rabatter i form av poäng på hela butikens sortiment säger Ulrik Zielfelt, VD på Pecuniosus. Detta är den stora skillnaden mellan Market2Member och de co-buying tjänster som har dykt upp under de senaste två åren. Personligen tror jag att människor i det långa loppet kommer att värdera möjligheten att själva välja vilka produkter de vill handla med rabatt och inte få dem utvalda av en tredje part. Detta tror jag kommer att gynna vår tjänst.

Market2Member nylanseras nu i juni månad med en rad förbättringar som förenklar för användaren. Vi kommer också aktivt att utveckla tjänsten under de kommande månaderna säger Ulrik Zielfelt. Vi tittar på en rad nya funktioner för att öka värdet för medlemmarna. Men, det viktigaste är givetvis att vi är relevanta för våra medlemmar och driver rätt typ av erbjudanden som gör att man återkommer till tjänsten.

Pecuniosus AB utvecklar och driver onlinebaserade förmånsprogram för organisationer och företag. Med en bas på mer än 400 e-handelsbutiker skapar Pecuniosus skräddarsydda förmånsprogram samt tillhandahåller tjänster för drift och support. Pecuniosus driver också den egna tjänsten www.market2member.com sedan 2008.