Kikkuli Förlag AB

"Pegasa - hästen från Trapalanda" - Ny spännande hästfantasy av Malin Eriksson

Pressmeddelande   •   Aug 06, 2012 12:01 CEST

Kikkuli Förlag ger nu ut en ny bok av Malin Eriksson, bosatt i Ånimskog, Dalsland. Pegasa - hästen från Trapalanda är en hästfantasy lämplig för barn mellan 9-14 år. Läsaren får följa NIna genom en virvlande fantasiberättelse där frågor om identitet, drömmar och uppoffringar ställs på sin spets. Boken tar sitt avstamp på en ridskola i Sverige och bottnar i realistisk hästkunskap.

Malin Eriksson har tidigare gett ut de populära böckerna om Joanna. "Joanna får en egen häst" och "Vågar Joanna hoppa?" Hennes tidigare böcker har fått fina recensioner.

För att beställa ett recensionsex eller för att få mer information; kontakta förlaget på info@kikkuli.com . Ni är också välkomna att kontakta författaren Malin Eriksson på telefon 0705-202800 eller besöka författaren hemsida www.malinsböcker.com

Kikkuli Förlag ger ut och säljer hästböcker, barnböcker, ridböcker, föreningsböcker och handikapplitteratur som handlar om olika funktionshinder och funktionsnedsättningar.