SAJ Föreläsare och eventbyrå

Per Johansson - coachar och föreläser

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 11:56 CET

Per har vunnit medaljer som både dam- och herrkapten, missionerat handboll i Sydafrika, bott i Soweto samt varit framgångsrik gambler.

- Jag började jobba med damlandslaget 2004 sedan dess har vi gjort sex mästerskap med laget. Sjätte platsen 2006 och silvret 2010 är våra största framgångar, samtidigt som vi kvalificerade oss till OS 2008 för första gången någonsin på damsidan och nu är det stora målet OS i London 2012, säger Per Johansson som nu finns tillgänglig som föreläsare.

Som föreläsare vill Per dela med sig av sina tankar och sitt sätt att leda sitt landslag, om sin ledarskapsfilosofi, hur han bygger ett lag, om lagsammanhållning och att tänka långsiktigt.

Kontaktperson: Stefan Jonsson, SAJ 0500 - 42 86 02 eller via mail stefan@saj.se

Foto: Stefan Jonsson, SAJ 2011 (c)

Anna och Stefan Jonsson heter vi som driver och äger familjeföretaget SAJ, föreläsare och eventbyrån som via rådgivning och experthjälp hjälper till att hitta rätt föreläsare eller moderator och att skapa effektiva möten, konferenser eller events.

Så här säger en kund om SAJ;

- Att samarbeta med Anna och Stefan på SAJ vid planering av våra utvecklingsdagar för medarbetarna är alltid lika stimulerande och roligt. De kommer alltid med kreativa lösningar och spännande förslag på föreläsare inom aktuellt tema. När vi vi arbetar tillsammans med SAJ kan vi alltid räkna med en toppendag för våra medarbetare.

Följ oss på Facebook