Perfect Group

Perfect Place i senaste numret av Lokalguiden

Pressmeddelande   •   Jun 04, 2013 19:51 CEST

Sveriges största fastighetstidning Lokalguiden valde Perfect Places medarbetare Victor Ollén att dela med sig av sin erfarenhet gällande utveckling av arbetsplatser och mötesplatser. Artikeln Optimera ditt kontor med inredning finns att läsa i samtliga av tidningen tre lokala maj-nummer, alternativ på lokalguiden.se

Perfect Place arbetar kontinuerligt med att informera om hur man kan utveckla sina arbets- och mötesplatser. Vi ser merparten av dagens kontor som outnyttjade resurser, vilka med förhållandevis små medel hade kunna förvandlas till produktiva och kreativa miljöer för företagen och dess medarbetare. Rätt utförd ger en investering i de fysiska lokalerna positiv effekt rätt ned på sista raden, säger Victor Ollén

Perfect Group samlar marknadens bästa projektledare inom företagsutveckling, konceptinredning och event. Vi är en ny och snabbt växande företagsgrupp. Vår totala erfarenhet, från Sverige såväl som internationella marknader, omfattar strategi, inredningsdesign, logistik och varumärkesuppbyggnad.