POST-ART

Perfekt Fars Dag-present

Pressmeddelande   •   Okt 05, 2012 11:40 CEST

Jag gör unika porträtt som både är hållbara och trendriktiga i sin blandning av nytt och gammalt. Ett porträttkoncept som mixar de klassiska mästarnas stilporträtt med dagens ansikten i ett tidlöst uttryck. En framtida antikvitet som kommer att hålla och kunna gå i arv från generation till generation. En långsiktig inrednings detalj som väcker intresse och ger upphov till samtal och som också passar perfekt in i Ernst Kirchsteigers citat "Ju mer man visar av sig själv desto intressantare blir det..." Ett roligt sätt att blanda nytt med gammalt som är den klara inredningstrenden just nu.

Så vad mer kan man önska av en present till far!

Vill man inte ge bort ett traditionellt porträtt har jag andra uttryck och andra porträtt varianter att erbjuda. Man kan till exempel ge bort en kärleksförklaring i form av ett avtryck av en puss som en uppförstorad dekorativ bild, ett unikt konstverk. Ett verk som med tiden blir ett ovärderligt minne, ett signum för kärlek och samtidig ett mycket dekorativt konstverk.

Porträtten levereras enkelt i rulle färdig att ramas in. Vill man låta mottagaren själv vara med och bestämma går det också utmärkt att ge bort ett elegant presentkort.

Som kund får du vara med under hela den konstnärliga processen. När det arbetet är klart och godkänt så printas verken med ljusbeständig färg på tålig konstnärsduk eller fint akvarell papper av hög kvalité.

En garanterat personlig gåva!

För mer information välkommen till ateljén på Norra Kyrkogatan 20E i Visby eller in i ateljén på nätet.

Zigge Holmgren

Norra Kyrkogatan 20E 62155 Visby

Tel: 0498 - 212320 mob: 0709 529 951

Mejl: info@post-art.se

POST-ART Pressbilder

POST-ART på facebook

POST-ART är konstnären Zigge Holmgrens lilla företag, inriktningen är porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också DNA ART och Stoneface.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"

POST-ART på facebook och Stonface på facebook