Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Perfekta paket från Kontorsmagasinet

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2011 08:25 CET

Snart är årets 24 mest romantiska timmar här – alla hjärtans dag står för dörren, förbered dig med paketmaterial från Kontorsmagasinet!

Börja med att välja ett snyggt presentpapper. Hos Kontorsmagasinet finns mängder av olika varianter i olika mönster, färger och storlekar. Du kan köpa ett mindre antal eller en stor rulle som räcker länge. För att kunna göra ett fint paket behöver du även en sax – Fiskars kvalitetssaxar finns till både den lilla handen med barnsäker trubbighet men även den klassiska universalsaxen som passar till det mesta! Finns till både höger- och vänsterhänta.

Komplettera med kristallklar, åldersbeständig och lättavriven tejp som inte gulnar, från tillverkaren Scotch. Innan du tejpar igen ditt paket – paketera lite belgisk choklad däri, en uppskattad och god gåva som du kan dela med någon du tycker om. Avsluta sedan din presentinslagning med en etikett och ett vackert snöre!

Välkommen in att kika på hela sortimentet hos Kontorsmagasinet!

För mer information, kontakta:

Hans Edlund, VD
Telefon: +46 (0)70 863 21 16
E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet

Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige.
Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett
brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde
inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Hantverkargatan 5 i Stockholm.