Perforce Software

Perforce lockar ledande företag till konferensen Merge 2013

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2013 16:30 CET

Perforce Software har lyckats locka flera ledande företag som talare till utvecklarkonferensen Merge 2013, bland annat Intel, Salesforce.com, SAP och Pixar. Konferensen anordnas den 24-26 april på InterContinental Hotel i San Francisco och samlar hundratals kunder, partnerföretag och experter för tre dagars fokus på versionshantering och samarbetslösningar.

Konferensen ger deltagarna möjlighet att ta del av det senaste inom versionshantering, se demonstrationer av nya produkter och tjänster – och få en inblick i framtida lösningar från Perforce.

Presentationerna på Merge 2013 kommer att behandla flera aktuella frågor inom versionshantering för företag, inklusive användningen av Git, immateriella rättigheter, säkerhet, global distribuerad utveckling, utvecklingsmetoden DevOps och big data.

Talarna kommer från flera av världens mest innovativa företag, exempelvis:

• AMD
  • CCP Games
  • Citrix
  • EMC
  • GE Healthcare
  • Intel
  • Lucasfilm
  • Mathworks
  • Mentor Graphics
  • Nvidia
  • Pixar
  • Salesforce.com
  • SAP
  • Ubisoft

– Perforce fortsätter att växa utanför de traditionella utvecklingsteamen och i dag kan våra lösningar verkligen versionshantera allt och underlätta arbetet också för icke-tekniska användare. Den här konferensen är alltid viktig för oss och våra kunder eftersom vi för samman utvecklare och chefer för att lyfta idéer, diskussioner och debatter, säger Christopher Seiwald, CTO och President på Perforce.

Perforce produkter för företagsövergripande versionshantering används i dag i världens mest krävande utvecklingsmiljöer – totalt över 400 000 användare i över 5 500 organisationer. Genom att erbjuda versionshantering av programkod och alla typer av digitalt innehåll kan utspridda team enklare samarbeta med varandra och företagen kan dra nytta av bättre produktivitet, säkerhet och regelefterlevnad.

För mer information om Perforce-konferensen Merge 2013, besök www.perforce.com/conference/2013. För att registrera dig till konferensen, besök www.perforce.com/conference/2013/register.

Om Perforce Software

Perforce Software utvecklar lösningar som gör att arbetsgrupper enkelt kan versionshantera alla typer av dokument. Några av världens mest innovativa företag använder Perforce för att hantera all sin digitala information – från immateriella tillgångar till innehåll. Perforce företagsplattform för versionshantering kan hantera stora och utspridda mängder innehåll och kompletteras med olika utbildnings- och konsulttjänster. Perforce Software grundades 1995 och har sitt säte i Alameda, Kalifornien med kontor i Storbritannien, Kanada and Australien. För mer information besök www.perforce.com.