Printa Information i Helsingborg AB

Peter Harryson om Printas nya hemsida: Oliiidligt spännande!

Pressmeddelande   •   Dec 05, 2003 09:45 CET

Fortfarande strömmar det in kommentarer till Printa sedan pr-byrån lanserade sin nya hemsida. Den senaste reaktionen kommer från Peter Harryson som nyligen avslutat inspelningen av vårens avsnitt av "Så ska det låta".

- Oliiidligt spännande! utbrister Peter när han ser att Printa fått en ny medarbetare i Lena Maria Nordstrand. Lena Maria har en gedigen erfarenhet som skribent av bland annat kund- och personaltidningar.

- Vi arbetar redan med flera nya tidningsuppdrag, bland annat för lås- och säkerhetsföretaget Timelox och med en webtidning om inkontinens, bekräftar Ragnar Falck, vd på Printa Information AB. Vi är tidigare mest kända för vår förmåga att skapa publicitet i pressen för våra uppdragsgivare, men vi är minst lika duktiga när det gäller att producera kund- och personaltidningar, företagspresentationer och till och med kompletta reklamkampanjer.

"Så ska det låta" har säsongsstart den 16 januari 2004. Programmet sänds på fredagar i SVT1 kl 20.00.

Foto: Carl-Johan Söder/SVT