Mike Florette Production

Petra Mede och Mike Florette föreläser den 7 oktober på Aros Congress Center

Pressmeddelande   •   Jul 04, 2013 17:13 CEST

Petra Mede och Mike Florette kommer till Västerås för att inspirera i staden!

Hur gör man när man når botten? Hur ska man kunna klättra upp igen och vända motgång till framgång? Med humor och allvar inspirerar Petra Mede och Mike Florette mälardalen.

De här ämnena kommer Petra Mede och Mike Florette att ta upp under sin inspirerande föreläsningsdag i Västerås!

Med Petras bakgrund och livserfarenheter berättar hon hur hon gjorde när hon var nere på botten och vände. Petra delar med sig av sina tips för att få andra människor att nå toppen .

Mike Florette är en av Sveriges hetaste talare enligt tidningen chef. Hans mission är att alla ska känna arbetslust och kunna vissla på vägen till jobbet. Med Mikes bakgrund som stå upp komiker får du en rolig, lärorik och stimulerande föreläsning! Mike berikar föreläsningen med sina erfarenheter och kunskaper inom modern hjärnforskning, psykologi, retorik och kommunikation.

Dessa två föreläsare kommer göra dagen rolig, intressant och lärorik. Med deras bakgrund och kunskap inom stand up kommer dem att få Västeråsarna och mälardalen att skratta men du kommer samtidigt få med dig relevanta fakta, tips och råd hur man använder sina tankar för att nå framgång.

Lokal: Aros Congress Center
Datum: 2013-10-07 Tid: 13:00-15:45 alternativt 18:00-20:45
Pris: 595: - (+ moms) kaffe ingår

Bokas genom Fortbildarna

www.fortbildarna.se

Kontaktperson på MF Företagsutveckling: John Ahlgren, 072-1588675

Mike Florette företagsutveckling
Vår drivkraft är att bidra till andras framgång och utveckling. Vi vill få företag att bli välmående, få medarbetare att bli engagerade och utifrån kundens perspektiv hjälpa företag att skapa samarbetsvilliga team för att nå optimala lösningar. Vi vill få er att prioritera kunden samtidigt som medarbetare stimuleras och utvecklas i processen.

Vi jobbar med:

•Skapa samarbete-Nå mål!