Choice Hotels

Petter Stordalen säljer 3 000 hotellrum för 300 kronor i påsk

Pressmeddelande   •   Mar 13, 2006 08:40 CET

I påsk kan du övernatta billig på något av Comfort-hotellen i Sverige, Danmark eller Norge. Choice Hotels Scandinavia lägger ut 3 000 hotellrum till priset av 300 kronor per natt, i sin nya Lågpriskalender på kedjans webbsida.

Erbjudandet gäller de flesta Comfort-hotellen i Norden, bland annat Stockholm, Köpenhamn och Oslo. Rummen kan endast bokas på internet på www.choicehotels.se

– Vi tycker det är roligt att nästan ge bort 3 000 rum för att markera startskottet för Comfort hotellens Lågpriskalender på kedjans webbsida, säger Thomas Westergaard, direktör Comfort Hotel i Norden.

Comfort Hotel består i dag av fler än 25 hotell. Hotellen finns centralt belägna i alla skandinaviska huvudstäder samt de största städerna i Danmark, Norge och Sverige.

För mer information, kontakta:
Thomas Westergaard, direktör Comfort Hotel i Norden, +47 902 76 777

Comfort Hotel är till för resande som söker ett bra och centralt boende. Hotellen är prisvärda, har effektiva lösningar och tillmötesgående medarbetare.

Comfort Hotel ingår i Choice Hotels Scandinavia som är Nordens största hotellkedja med över 150 hotell i Danmark, Estland, Finland, Norge och Sverige. Kedjan marknadsför de fem varumärken Comfort Hotel, Quality Hotel, Quality Resort, Clarion Collection och Clarion Hotel. Företaget strävar efter att framstå som det mest självklara hotellalternativet för affärs-, semester-/fritidsresenärer samt konferensarrangörer.

Choice Hotels Scandinavia är en del av Choice Hotels International med över 5 000 hotell i 42 länder.

För mer information om Comfort Hotel och Choice Hotels Scandinavia se www.choicehotels.se