Phone Family AB

Phone Family expanderar – öppnar butik nummer tolv

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2011 15:14 CET

Phone Family fortsätter sin expansion med ytterligare en hybridbutik i Åkersberga Centrum, Stockholm. Butiken öppnar den 11:e november. Totalt har Phone Family nu öppnat tolv butiker sedan starten i augusti 2010, varav åtta i stockholmsregionen.

− Åkersberga Centrum är en mycket fin handelsplats med 4,2 miljoner besökare per år. Centrumet har verkligen utvecklats och byggts ut. Vi satsar hårt i Åkersberga och vill dra vårt strå till stacken för att gemensamt skapa en än mer levande plats, säger Cecilia Jonkvist, Etableringschef på Phone Family.

− Vi ska ge Österåkers familjer de absolut vassaste erbjudandena inom mobiltelefoni. Vi ser fram emot massa nya kunder att serva och välkomnar er kunder till vår familj, säger Jon Hjertenstein, VD på Phone Family.

Phone Family planerar att expandera över hela landet och att investera långsiktigt för att bli den främsta och mest uppskattade oberoende återförsäljaren av mobiltelefoni.

För ytterligare information kontakta:

Jon Hjertenstein, VD, +46 732 038100

Cecilia Jonkvist, Etableringschef, +46 708 492919

Phone Family är en oberoende och snabbväxande återförsäljare av mobiltelefoni, bredband och tillbehör. Vi erbjuder abonnemang och lösningar från Telia, Tele2, Telenor och Tre samt mobiltelefoner från de ledande tillverkarna.