Phone Family AB

Phone Family expanderar – öppnar butik nummer tre

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2010 14:29 CET

Phone Family fortsätter sin expansion med en hybridbutik i Jägersro Center, Malmö. Butiken öppnade den 12:e november. Totalt har Phone Family nu öppnat tre butiker sedan starten i augusti 2010, en snabb inledande expansion.

− Denna gång valde vi vårt speciellt framtagna hybridbutikskoncept, men vi anpassade konceptet med lite ny design för att passa Jägersro Centers smalare passager. Mottagandet av vårt hybridbutikskoncept från kunder och samarbetspartners har varit enormt positivt, säger Jon Hjertenstein, VD på Phone Family.

Phone Family planerar att expandera över hela landet och att investera långsiktigt för att bli den främsta och mest uppskattade oberoende återförsäljaren av mobiltelefoni.

För ytterligare information kontakta:

Jon Hjertenstein, VD, +46 732 038100

Cecilia Jonkvist, Etableringschef, +46 708 492919

Phone Family är en oberoende och snabbväxande återförsäljare av mobiltelefoni, bredband och tillbehör. Vi erbjuder abonnemang och lösningar från Telia, Tele2, Telenor och Tre samt mobiltelefoner från de ledande tillverkarna.