Phone Family AB

Phone Family expanderar – öppnar sin fjärde butik

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2010 14:33 CET

Phone Family fortsätter sin expansion med en hybridbutik i Täby Centrum, Stockholm. Butiken öppnar den 26:e november. Totalt har Phone Family nu öppnat fyra butiker sedan starten i augusti 2010.

− Täby centrum är ett av Sveriges största köpcentrum med 160 butiker och restauranger, som besöks av över tio miljoner köpstarka kunder om året. Vi får möjligheten att verka vid sidan av starka och kända varumärken.  Täby centrum har likt oss målsättningen att expandera och känns som en dynamisk handelsplats, säger Jon Hjertenstein, VD på Phone Family.

Phone Family planerar att expandera över hela landet och att investera långsiktigt för att bli den främsta och mest uppskattade oberoende återförsäljaren av mobiltelefoni.

För ytterligare information kontakta:

Jon Hjertenstein, VD, +46 732 038100

Cecilia Jonkvist, Etableringschef, +46 708 492919

Phone Family är en oberoende och snabbväxande återförsäljare av mobiltelefoni, bredband och tillbehör. Vi erbjuder abonnemang och lösningar från Telia, Tele2, Telenor och Tre samt mobiltelefoner från de ledande tillverkarna.