Photohome

Photohome släpper ny hemsida

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2010 08:58 CET

Photohome lanserar idag en helt ny hemsida med massor av inspirerande och matnyttigt innehåll kring fotoböcker, kalendrar, förstoringar och online fotoalbum. Den nya hemsidan ger en mer komplett bild av företaget, dess tjänster och erbjudanden än den tidigare sidan. Med inspirerande exempel, tips och anpassade erbjudanden för både privatpersoner, fotografer och företag.

Välkomstsidan är uppbyggd som en löpsedel där du hittar och följer något som fångar ditt intresse för att läsa mer, och sen hittar länkar vidare till relaterad information och kunskap. Allt för att så snabbt som möjligt kunna förstå både vad du kan göra, och hur du går vidare och genomför det. Vill du kan du naturligtvis gå direkt till Produkter och tjänster för att skapa och beställa det du vill ha.

- Vi ville göra en hemsida som inspirerar. Därför har vi lagt upp navigationen lite annorlunda än vad som är vanligt i branschen. Innan vi tar besökare till butiken vill vi ge en möjlighet att få referenser och idéer, för att förstå vad som erbjuds och förstå hur det blir när det är färdigt, säger Patrik Mark på Photohome.

Meningen är att utveckla sidan vidare genom att på olika sätt låta våra kunders erfarenheter, goda exempel och idéer tala och inspirera. Vi vill på så vis skapa en levande community kring bilder och fotoböcker som ingen tidigare gjort. Såväl för privatpersoner som för professionella fotografer.

Photohome.se drivs av erfarna fotoentusiaster som en plats på nätet där medlemmar kan hantera, visa och förädla sina digitala bilder i enlighet med den nya digitala verklighetens krav och möjligheter.
Photohome vänder sig i lika hög grad till vanliga konsumenter och fotoentusiaster som till rent professionella fotografer och företag. Eller som vi brukar förenkla det, till både semester- och mästerfotografer. Vi har vår bas, kontor och all produktion förlagd i Göteborg och är inte knutna till någon större aktör. Photohome erbjuder på så vis unika tjänster och produkter som utvecklats i samarbete med endast de bästa av svenska underleverantörer och fotoexperter.