Guldplatina Scandinavia AB

Pimpade iPhone-skal med bokstäver från Guldplatina.

Pressmeddelande   •   Nov 23, 2010 16:34 CET

Bling-bling trenden håller i sig och sprider sig som en löpeld genom bloggarna. Allt handlar om Swarovski, världens ledande kristall tillverkare. Nu har det relativt nystartade företaget Guldplatina tagit fram en mängd olika iPhone-skal med spännande motiv beklätt med Swrovski-kristaller.

Topp bloggerskorna har redan bling-bling skal och som det ser ut kommer bling-bling trenden hålla i sig ytligare ett decennium om inte mer.

Guldplatina.se´s kollektion med iPhone-skal har en prisbild från 349-499Kr inkl frakt. Det finns en mängd olika iPhone-skal att välja bland. 5 olika färger, iPhone modell 3 eller 4. Bland häftiga motiv finns även bokstäver i kristaller, man kan få sina initialer ingraverat på iPhone-skalet. Tekniken och precisionen för tillverkning är detsamma som med Guldplatinas special tillverkade iPods. Varje enskild kristall placeras för hand var för sig i en cylinder som skapats med ett dataprogram tillsammans med maskin.  I cylindern fästs kristallen med en speciell fästning.

Niclas Kingston initiativ tagare till Guldplatina:

”Detta är ett led i att utveckla produkt sortimentet och samtidigt erbjuda produkter med en prisbild som återspeglar vad gemene man har råd med.”

www.guldplatina.se

För ytterligare information, kontakta:

Niclas Kingston, VD, Guldplatina Scandinavia AB

Tel: 070-4224212, E-post: niclas.kingston@guldplatina.se Webbplats: www.guldplatina.se