Pixum GmbH

Pixum EasyBook – färdig fotobok på bara 3 minutter!

Pressmeddelande  •  2008-05-19 15:26 CEST

Med den nya fotoboksassistenten är det enklare. Du får blixtsnabb hjälp till att välja, sortera och utforma din Pixum EasyBook. Färdig på bara 3 minuter!

Varför inte göra en bok från bästa vännens bröllop eller en hel bok med barnbarnen! Nu kan du beställa din egen fotobok med Pixum EasyBook i Sverige. Velg mellom flere formater:

- EasyBook XL
Snygga fotoböcker med mer plass til dina foton!
30 x 30 cm
Fotoböcker i formatet 30 x 30cm med kvalitetsindbinding i konstläder (limmad rygg) i färgerna kräm, brun och svart, lyxlinneinbinding i färgerna kräm, rött, blått, svart och silver samt med hård pärm som kan formges helt personligt.

- EasyBook Large
Fotobok i DIN A4-format (ca. 21 x 28cm) i färgarna rött, blått och scart. Du kan få den med hård eller mjuk pärm (limmad rygg) eller som häfte (häftad rygg), som kan formges personligt. Fotohäfte eller hardcover.

- EasyBook Square
Den flexibla – kvadratisk och praktisk (ca. 21 x 21 cm). Linneinbinding (spiralryg) i färgarna rött, blått och svart. Du kan få den med hård eller mjuk pärm (limmad rygg) eller som häfte (häftad rygg), som kan formges helt personligt.

- EasyBook Small
Fotohäfte i format 14 x 13 cm med häftat rygg, som kan formges helt personligt.

Med hjälp av programmet lägger du enkelt in bilder på sidorna i din bok. Det är nästan endast din fantasi som sätter gränserna! Du kan beskära dem och lägga på effekter, et foto som bakgrund, redigere bilder, beskära, textredigering etc.

Om Pixum:
Pixum är marknadsledande i Europa på framkallning av bilder från digitalkameror. Pixums labb använder fotopapper av högsta kvalitet. Detta har gjort att Pixum har blivit "Bäst i test" i många europeiske fototest. Du har möjlighet att välja bland många olika format - allt från små plånboksbilder till förstoringar, skapa personliga tack- och inbjudningskort, almanackor med en konstvärk för varje månad, eller tryck favoritbilden på en t-shirt. Du kan även spara bilderna i webbalbum (indtil 1GB) och bjuda in släkt och vänner att titta på dina bilder. Under www.pixum.com kan du beställa produkter på engelska, nederlandsk, dansk, italiensk, portugisisk, spansk och tysk. Pixum er certificerat medlem av Trusted Shop, och blev i oktober 2001 utmerkelsen "Deloitte Technology Fast 500 EMEA". Priset som ges av Deloitte Technology ges til dom 50 hurtigst växande teknologifirmaer i Afrika, Mellanöstern och Europa.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom