Nordiska Listan AB

PlåtslagareListan.se lanserar sin nya grafiska profil

Pressmeddelande   •   Nov 01, 2011 11:14 CET

Efter det första lyckade året på marknaden firar PlåtslagareListan.se med att presentera en helt ny grafisk profil och med att lägga till ytterligare funktioner och förbättringar av tjänsten. Den nya profilen är snyggare, mer lättmanövrerad och erbjuder inom kort besökaren funktionen att lämna offertförfrågningar direkt till de företag just de tycker är intressanta. Redan idag erbjuder sajten en gratis offertförfrågningstjänst där flertalet plåtslagare blir kontaktade och lämnar offerter efter att man fyllt i ett kort formulär om den önskat utförda tjänsten.

PlåtslagareListan.se är sajten för dig som vill behöver en tjänst inom plåtslageri utförd - men ännu inte vet av vem och gärna vill veta vad det skulle kosta. På sajten får du en överblick av vilka plåtslagare vilka arbetar på din ort och kan få direktkontakt med dem. Sajten lanserades under våren 2010 och med sitt unika bransch-specifika företagsregister med möjligheten att lämna in gratis offertförfrågningar till plåtslagare runt om i landet. Sök på din ort eller län och se vilka plåtslagare som agerar på fältet - ta kontakt med de vilka känns intressanta eller spara tid och skicka in en prisförfrågan direkt via sajten. I dagsläget hjälper PlåtslagareListan.se i snitt 3000 besökare varje månad att hitta fram till rätt plåtslagare för just deras projekt.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.