Plana Gruppen

Plana Inkasso AB påbörjar under februari månad marknadsföring av effektiva inkassotjänster till Västerås-bolag

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2016 14:37 CET

Plana Inkasso AB, tillhörande samma bolagsgrupp som Plana Juridiska AB, påbörjar under februari månad marknadsföring och försäljning av effektiva inkassotjänster, i Västerås med omnejd.

Inkassosäljare kommer att besöka lokala företag i Västerås under kommande veckor. Om Ditt företag behöver hjälp med att driva in förfallna fordringar, snabbt och effektivt, så hör utav Dig till Plana Inkasso på telefon 08 - 559 013 92, så bokar vi in ett möte!

Vi vänder motgång till framgång!

Plana Juridiska AB har lång erfarenhet av att framgångsrikt lösa problem åt mindre och medelstora företag i olika juridiska tvister och obeståndssituationer. Genom att omedelbart få en uppfattning om företagets uppkomna situation, så finner vi vanligen både kortsiktiga och långsiktiga lösningar.

Under årens lopp har vi utarbetat en enkel och effektiv metodik för problemlösning. Den innefattar både ett affärsjuridiskt och företagsekonomiskt tillvägagångssätt och fungerar lite som en ryggrad när vi sätter oss in i olika problemställningar, samtidigt som vi lättare förstår omfattningen av hela problematiken.

Metodiken bygger på en rak kommunikation med företagsledningen, i kombination med en snabb bedömning av företagets ekonomiska situation. Till detta kan läggas vår långa erfarenhet av småföretagandets villkor, som gett oss goda kunskaper inom bl.a. tvistelösning och obeståndsfrågor.

Företagsledare i mindre och medelstora företag har ofta behov av löpande rådgivning och hjälp inom affärsjuridiska frågor. Tack vare vår samlade kompetens, kan vi lösa och förebygga både nuvarande och framtida problem.

Vår ambition är alltid att stödja företag och företagare med stort engagemang och kreativa lösningar, som alla har en sak gemensamt – de lyckas oftast vända företagets motgångar till framgångar!