Planbok.nu

Planbok.nu introducerar iPhone-skal i äkta Bambu och Rosewood

Pressmeddelande   •   Dec 06, 2013 11:44 CET

Som en fortsättning i att ge sina kunder ett riktigt bra utbud av graverbara och personliga produkter har Planbok.nu tagit in smartphone-skal av äkta bambu och rosewood för iPhone 4/4S och 5/5s.

- Vår lasergravyr fungerar alldeles utmärkt på dessa skal, konstaterar Christopher Törnqvist, produktansvarig. I kombination med möjligheten att ladda upp bilder för gravyr och en mängd färdiga symboler och typsnitt kan detta bli en riktigt personlig och unik julklapp eller present.

Planbok.nu kommer snart att erbjuda ett antal färdiga gravyr-förslag för sina nya iPhone-skal.

-  Det kommmer vara allt från stiliserade bilder på träd, färdiga mönster som täcker hela skalet, humoristiska motiv och allt däremellan, upplyser Christopher Törnqvist

Planbok.nu är en e-handelsplats som erbjuder accessorer - plånböcker, korthållare, skal till iPhone och andra smartphones, sedelklämmor, smartcases och nyckelringar. Hos oss kan du sätta en personlig prägel i form av gravyr på dina accessoarer. Vår visuella gravyrtjänst är den enda av sitt slag och du skapar din design direkt i webbläsaren