PONGO.se

Pongo.se blir en komplett e-butik för hundägare!

Pressmeddelande   •   Okt 18, 2012 12:46 CEST

Pongo.se är stolta att numera kunna erbjuda hundtillbehör från Hurtta och Ruffwear.

Pongo.se utökar sitt sortiment för att bli en mer komplett e-handelsbutik för hundägare. Numera har vi ett brett utbud av inte bara hundfoder och hungodis, utan även hundtillbehör så som hundkläder, hundkoppel, matskålar och tillbehör för hundvård. På så sätt kan hundägare hitta allt för sin hunds behov hos Pongo.se.

Om Hurtta
Hurtta tillverkar hundkläder, hundtillbehör, hundkoppel, hund-halsband, matskålar, hundskor, etc. Företaget har ett av de mest kvalitativa sortimenten på marknaden när det kommer till hundprodukter. Produkter från Hurtta har skapats för aktiva hundar som vill vara aktiva under alla årstider. Hurtta har över 10 års erfarenhet av att utveckla fungerande hundplagg, för alla väder.

Om Ruffwear
Ruffwear är ett amerikanskt företag som tillverkar utrustning för aktiva hundar som vistas i naturen. Den höga kvaliteten och passformen gör deras produkter populära bland räddningshundar och tjänstehundar.

Vid frågor, vänligen kontakta vår VD Philip Nabseth på philip@pongo.sealternativt 0735 35 28 04.

Pongo.se är en svensk internetbutik som säljer hundfoder från de mest kvalitativa varumärken som idag finns på marknaden. Vi erbjuder flera olika sorters hundmat om passar alla olika hundar, oavsett om det handlar om valpar, vuxna eller mer seniora hundar. Vi har valt ut de varumärken som kan leverera hög kvalité samtidigt som de håller hundmaten naturlig och näringsrik.

Pongo.se levererar direkt hem till din dörr - över hela Sverige! Nu behöver man inte längra bära hem tunga kassar med hundmat varje månad!

www.pongo.se