Bambino Mam

Populära Baby Bottle nu i egen design kollektion - med inspiration från den ryska folkloren

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2011 15:09 CET

Med inspiration hämtad från den ryska trädockan Matrjosjka, ofta kallad Babusjka, har MAM designat en kollektion för Baby Bottle med färgglada flaskor och oemotståndliga motiv av små dockor och olika symboler som härstammar från samma tradition.  Dessa härliga mönster tilltalar såväl barn som föräldrar. Baby Bottle är en av MAM:s populära flaskor för de större barnet som gillar välling. Flaskan har en vid hals som gör den lätt att fylla på och en skön och naturtrogen dinapp som många barn gillar.

Designkollektionen finns i tre olika färg- och mönsterkombinationer. Denna kollektion MAM Baby Bottle säljs på Apoteket AB och levereras nu ut till deras butiker.

För mer information och frågor kontakta Marknadschef på Bambino Mam AB Caroline Borgudd, telefon 08-613 0046.

Design med känsla för detaljer. Medicinsk forskning och teknisk innovation. Det är det som gör MAMs produkter så unika. De uppfyller de högsta förväntningar och krav föräldrar kan ha och ger bebisar den bästa starten i livet.

Till bambino mams hemsida

Nu kan du också komma i kontakt med oss på Facebook

och Twitter