Pruta.se

Populärast att pruta på bussbiljett, skraplott och vinflaska

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2011 11:20 CET

- Jag tror inte att det är många i Sverige som tidigare har lyckats Pruta ner sin bussbiljett, vinflaska eller Svenska spel-lott till ett så mycket bättre pris. Riktigt kul att våra första medlemmar kan köpa “statens” tjänster billigare på det här viset, säger Nicklas Jönsson, VD och grundare till Pruta.se.

NNya sajten Pruta.se gör det möjligt för alla att enkelt kunna pruta och köpa nya kvalitetsprodukter och tjänster billigare på Internet. Tjänsten har på några veckor utan marknadsföring fått flera tusen medlemmar, som prutar och köper nya kvalitetsprodukter till riktigt låga priser. Hur lågt bestämmer dom alltid själva.

Så här funkar det:
1. Välj bland Pruta.se:s över 300 populära produkter.
2. Klicka på pruta-knappen för att se och samtidigt sänka priset. Det är alltid gratis första gången.
3. Köp direkt eller vänta om priset inte var tillräckligt lågt. Kom tillbaka senare och pruta igen.

I dag har sajten över 300 av de mest populära produkterna som säljs över nätet. De får snart sällskap av resor, mer trendiga kläder för alla smaker samt ny teknik. Åtminstone ifall medlemmarna får bestämma - och det får de i hög grad.

- Vi har fått in många bra förslag på vad våra medlemmar vill kunna Pruta på och sedan köpa billigare på Internet. Resor och kläder är mest efterfrågat. Men de roligaste förslagen vi fått in är att kunna Pruta på skatten, elen, bredbandet, hyran samt låneräntan hos banken. Vi får se vad vi lyckas förhandla fram från våra partners där, fortsätter Nicklas Jönsson med glimten i ögat.

För mera information kontakta Nicklas Jönsson, VD på Pruta Nordics AB.
Mobil: +46768030568 , nicklas@pruta.se , www.pruta.se

Pruta.se är en ny tjänst för att hjälpa svenska folket att pruta och handla billigare på Internet. Pruta Nordics AB som del av Keynote Media Group ( Key på NasdaqOMX ) med säte i Stockholm, Sverige äger och driver Pruta.se i Sverige.