Birds Will Sing For You Enterprises

Populärkulturmagasinet POPMANI.SE nylanseras!

Pressmeddelande   •   Aug 31, 2012 12:22 CEST

Nybildade företaget Mr Pop nylanserar kultursajten Popmani.se!

Popmani är den nya populärkultursbilbeln, ett webbmagasin med ambitioner att slå i det digitala formatet. Att utveckla en portal med allting några klick bort och orientera den som kan allt och inget om den marknad som idag existerar både på svensk mark och ute i vida världen.

Popmani togs över våren 2012 av en projektgrupp där ibland chefredaktör Malin Nilsson, 20, och Rickard Karlsson, 24, VD. I augusti smyglanserades magasinet och har nu release 13 september. Detta firas med en fest i Stockholm på hemlig plats - osa till osa@popmani.se. Festen produceras i samarbete med Birds Will Sing For You Enterprises.

Version 2.0 är för kulturnörden. Film, TV, musik, mode, foto, litteratur och scen - ämnen representerade i magasinet genom reportage, intervjuer, recensioner och debatt. Ett magasin med djupgående artiklar med allt från frontfigurer till producentroller, där kvalité prioriteras före kvantitet.

Press/Promotion | BIRDS WILL SING FOR YOU | STOCKHOLM | SWEDEN
office@birdswillsingforyou.com | 0046739434920 | www.birdswillsingforyou.com