Laattapiste Oy

Poreamme tuo luksusta kylpyhuoneeseen

Pressmeddelande   •   Apr 16, 2009 14:54 CEST

Yhä useamman suomalaisen kylpyhuoneesta löytyy tavallisen kylpyammeen sijasta poreamme. Laattapiste Collectionin kysynnän kasvu on huomattu ja siihen on vastattu kevään Jacuzzi- kampanjalla.

Laattapisteestä on saatavissa useita eri Jacuzzi- malleja sekä vesihieronta että porehierontasuuttimin. Poreammeita on saatavissa niin sisä- kuin ulkokäyttöön erikoishintaan kevään Jacuzzi- kampanjan kunniaksi.

Laattapiste Collectionin Young Collection- poreammeet ovat varustettu vesi/ilmahierontasuuttimilla sekä ilmaporepohjalla. Poreammeiden hieronta on paikallista lihashierontaa ja pohjasta nousevaa ilmaporeilua ja molempia toimintoja voi käyttää yhdessä tai erikseen.

Designer Collection vesihieronta- ammeissa on suurikokoiset vesi/ilmahieronta suuttimet, joiden patentoidun rakenteen ansiosta vesi/ilmaseoksen suhde ja virtaus on optimaalinen ja ne tuottavat rentouttavaa syvähierontaa. Näissä Laattapiste Collectionin valikoimista löytyvissä ammeissa käytettävä hierontatekniikka on kehitelty yhdessä lääkäreiden kanssa.

Kylpyamme on edelleen oleellinen osa kylpyhuonetta vaikka siihen useammin nykyisin yhdistetäänkin pore- ja vesihierontalaitteita. Se on myös mukava tapa viettää vapaa-aikaa rentoutuen. Jacuzzi- kampanja on käynnissä Laattapiste Collectionin myymälöissä 15.6.2009 saakka.

Laattapiste Oy on vakavarainen perheyritys. Se on Suomen johtava keraamisten laattojen maahantuoja ja laadukkaiden kylpyhuonekalusteiden toimittaja. Yhtiö on perustettu vuonna

1979. Tulosta tehdään 90 hengen voimin, liikevaihto vuonna 2008 oli noin 24 milj.€. Laattapiste Collection -myymälät ovat Suomen ainoita kylpyhuonekokonaisuuksien erikoisliikkeitä, jotka tarjoavat laattojen ja kiinnitysaineiden ohella kaiken kylpyhuoneisiin: kalusteet, hanat, saniteettiposliinit, suihkukulmat ja suihkukaapit, porealtaat sekä kylpyhuonelisätarvikkeet.

Laattapiste Collection, (09) 878 031, www.laattapiste.fi