Postify Postcards

Postify och Fazer med stor vykortskampanj i en matbutik nära dig - hela sommaren

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2013 10:45 CEST

STOCKHOLM 2013.06.05

Postify och Fazer lanserar personlig sommarkampanj med riktiga vykort. Kampanjen “Köp & Få” startar vecka 25 och låter Fazers kunder skicka gratis vykort via appen Postify Postcards. Till och med 31 augusti 2013 pryder Fazers somriga skyltar och flyers, med texten “Köp, fota och skicka”, matbutiker runt om i Sverige.

Sommarens vykort skapar du roligast själv. Med Postify Postcards vykortsapp skapar du personliga, fysiska vykort i 3 enkla steg med dina egna digitala bilder. Genom samarbeten med företag och organisationer ges kunderna möjligheten att skicka sina vykort gratis eller till rabatterade priser samtidigt som vykorten förmedlar organisationens budskap.

I sommar är även Fazer med och sprider glädjen med vykort till alla sina kunder. Kunderna skickar gratis vykort via Fazers hemsida, Facebooksida och direkt från mobilen genom att ange streckkoden från valfri Fazer-produkt. Erbjudandet gäller max 1 gång per produkt och max 10 vykort per person.

– Det är roligt och inspirerande att vi fått möjlighet att göra denna sommarkampanj med Fazer. Detta samarbete är en del av vårt långsiktiga mål att hjälpa företag och föreningar att sprida sina budskap med personlig marknadsföring. Med samma vision hjälper vi idag även välgörenhetsorganisationer att samla in pengar till sin verksamhet via möjligheten att sälja vykort från sin Facebooksida eller hemsida, säger Fredrik Schöön, VD Postify Postcards.

Kampanjen gäller Fazer-produkterna Karl Fazer, Geisha, Dumle, Marianne, Kina, Salmiakki och Prickar, köpta i svenska matbutiker. En mer komplett lista över produkterna i erbjudandet finns på fazer.se från och med vecka 25 när kampanjen drar igång.

Dela med dig av dina sommarminnen och använd dina digitala bilder till att skapa riktiga, fysiska vykort att skicka över hela världen. Spana efter Postifys logga på Fazers färgglada skyltar i din matbutik och använd den givna koden för att skicka ditt första gratis vykort. Läs gärna mer om Fazers vykortskampanj på fazer.se från och med vecka 25. Fram tills dess finner du lite mer information på Postify-bloggen.

Postify Postcards är en svensk startup som låter användarna skapa fysiska vykort med egna bilder från sina Facebookalbum, Smartphones eller välja något av våra färdiga motiv.

Med Postify´s vykortsappar kan företag skapa kampanjer, direktutskick och sälja vykort. Appen möjliggör självklart också för privat användning via webb, Facebook och smartphone (både iPhone och android).

Vi förenar den traditionella postförsändelsen med dagens sociala medier. Vare sig du väljer att skicka vykort privat, via företag eller förening/välgörenhetsorganisation är Postify en enkel, modern och användarvänlig plattform som ser till att glädjen kommer fram.

Postify. Skicka ett leende..

Intressanta länkar:

Ladda ner appen från App Store: postify.com/iphone