Postify Postcards

Postify Postcards och Barncancerfonden i nytt samarbete

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2013 11:01 CET

Vi på Postify Postcards är glada att kunna sponsra Barncancerfondens arbete. Detta gör vi på det sätt vi kan bäst – genom att möjliggöra för dem att erbjuda sina Facebookfans att skicka 2 gratis vykort, via Postifys app, från sin Facebooksida.

Erbjudandet gäller från och med idag och några veckor framåt, som tack för att du stödjer den viktiga kampen mot barncancer.

Barncancerfonden gör dagligen ett viktigt arbete i kampen mot barncancer. Men deras arbete är inte enkelt och deras verksamhet drivs uteslutande med hjälp av gåvor från privatpersoner och företag. Dessa gåvor går så klart till att verksamheten ska finnas kvar och kunna arbeta med direkta insatser kring frågor inom forskning, vård, utbildning och information. Men en stor summa av de givna pengarna går även direkt till att stödja forskningen kring barncancer.

Vi är glada att kunna samarbeta med Barncancerfonden då vi anser att de gör ett viktigt arbete. Att vi kan hjälpa dem att ge sina fans någonting tillbaka känns verkligen positivt. Extra roligt är att det är fansen som i sin tur hjälper till att sprida Barncancerfondens budskap och på så vis känner sig ännu mer delaktig i arbetet. Det är precis för sådana här ändamål vår Facebookapp är till för och vi ser att den är väldigt populär bland fansen och då även bland företagen, säger Fredrik Schöön, VD och en av grundarna till Postify Postcards.

Postify Postcards hjälper dem nu att sprida sitt budskap runt om i Sverige för att öka möjligheten för dem att komma närmre sitt mål – att utrota barncancern. För att hjälpa företag och organisationer att sprida sina budskap är vad Postify Postcards arbetar med, på ett lite annorlunda och nytänkande vis. Genom att förmedla sitt budskap via fysiska och personliga vykort når man inte bara människors öron och ögon utan också deras hjärtan.

Besök appen på: http://www.facebook.com/barncancerfonden

Postify Postcards är ett svenskt företag som erbjuder en möjlighet för användarna att skapa fysiska vykort med egna bilder från sina Facebookalbum, smartphones och/eller välja något motiv ur det färdiga sortimentet. Vi förenar den traditionella postförsändelsen med dagens sociala medier.

Genom att integrera Postify på företags hemsida eller Facebookgrupp kan medlemmar och fans skapa riktiga vykort av sina digitala bilder och samtidigt förmedla företags logotyp och budskap. Vare sig man väljer att skicka vykort privat, via företag eller förening/välgörenhetsorganisation är Postify en enkel, modern och användarvänlig plattform som ser till att glädjen kommer fram.

Postify. Skicka ett leende..

Kontakta gärna oss om ni vill veta mer om Postify

Fredrik Schöön, VD

fredrik@postify.com