Molico Sweden AB

PowerAttack - komplettera eller ersätt trucken

Pressmeddelande   •   Aug 22, 2012 16:33 CEST

Molico Sweden AB presenterar sin godsförflyttare PowerAttack som kommer åt tunghantering där trucken inte gör det. PowerAttack är ett enkelt, mångsidig och effektivt verktyg som hjälper er flytta och dra upp till 25 ton tunga gods. Kort o gott en enkel lösning för många företag.

Tunghantering ställer oerhörda krav på både verktyg och de medarbetare som hanterar lyftet och flytten av tungt gods.  Det behövs styrka och säkerhet, men också smidighet och tekniska färdigheter. Med PowerAttack som är en motordriven godsförflyttare har du allt. Den ersätter truckar i trånga utrymmen och den kan anpassas efter alla ändamål.

Molicos produkter förbättrar människors arbetsmiljö och livskvalitet samtidigt som företaget presenteras en lätt lösning till en tung uppgift.

Vill du veta mer? Kontakta Molico!

Molico Sweden AB är leverantören för dig som vill ha det bästa och mest aktuella inom ergonomiska lyft och transporter.

Med rätt utrustning kan du spara tid, klara av tunga moment som annars hade krävt flera personers medverkan och få ökad precision. Vårt mål är att din verksamhet ska bli så effektiv att du ska kunna fokusera ytterligare på att ta in nya uppdrag och på så vis få bättre rull på din verksamhet, i dubbel bemärkelse.