Kamelo

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2007 15:48 CET

18--21 februari, Style at Stockholm, Älvsjömässan C15:41
Premiär för den nya coola ”inredningstidningen” LOFT
Otroligt snygg layout med många bra inredningsreportage. Läs mer på www.loftbookazine.com

(Tips till alla inredningsbutiker i Sverige, kontakta Mikael Becker och beställ nya LOFT magazinet på becker@loftcard.se och sälj den på kommission till era kunder)

STYLE AT STOCKHOLM, ÄLVSJÖMÄSSAN
Tänk er 60-tals klänningen som både passar till kostymen på dagtid och även till kvällen med ett par höga snygga stövlar!

Ja, den klänningen har vi på Kamelo saknat länge. Nu på Modemässan är det premiär för vår drömklänning. Kollektionen är en bas kollektion som passar så bra att kombinera med de Sydafrikanska väskorna i Springbok + smycken från Jenny Miller, Sydafrikas mest framgångsrika smyckesdesigner. Spetsa även till dressen med en boa-sjal, summer glamour!! För mer information så är ni varmt välkomna att maila till info@kamelo.se

För er som ej har möjlighet att komma till Modemässan så har Kamelo öppet torsdagen den 8 mars på Grevgatan 19 där alla 60-tals klänningar, boa-sjalar, springbok-väskorna och smyckena går att njutas av.

Om 40 dagar är det sommartid igen, visst är det underbart!!

Må så gott,
Kamelo