Prylia.se

Premiär för webbutiken Prylia.se

Pressmeddelande   •   Okt 08, 2010 15:22 CEST

Företaget Prylia öppnar nu sin webbutik på www.prylia.se. Webbutiken är inriktad på annorlunda och roliga prylar för alla åldrar. Här följer några exempel ur sortimentet:

Snug Rug
Otroligt skön filt av fint fleecetyg. Men detta är ingen vanlig filt – den har nämligen ärmar. Så nu får du händerna fria för att kunna använda fjärrkontrollen till TV:n, äta snacks, eller varför inte läsa en bok samtidigt som du värmer dig under filten. Perfekt nu när höstkylan börjar göra sig påmind.

Magnetkub
Ett skojigt tidsfördriv som också tränar ditt kreativa tänkande. Magnetkuben består av 216 st sfäriska magneter som du kan forma i ett oändligt antal kombinationer. Magnetkuben är rejält beroendeframkallande och kommer ge dig många timmar av underhållning.

Toalettmugg
En keramikmugg som ser ut som en toalettstol. Den här gulliga lilla toaletten kan exempelvis användas som mugg, soppskål, hundmatsskål, blomkruka eller som en rolig inredningsdetalj!

---------------------------------------------------------------------------

PRYLIA.se - Webbutiken med annorlunda och roliga prylar