Swedbank

PRESENTATION AV DELÅRSBOKSLUT FRÅN FÖRENINGSSPARBANKEN

Pressmeddelande   •  Apr 24, 2003 00:00 CEST

Tisdagen den 29 april kl 08:00 publiceras FöreningsSparbankens delårsbokslut för det första kvartalet 2003. I samband härmed inbjuder FöreningsSparbanken till följande:

Press- och analytikerkonferens klockan 09:00. Nemessalen, Brunkebergstorg 8, Stockholm.

Analytikerpresentation i London klockan 16.30 GMT (17.30 svensk tid). Presentationen hålls i The City Suite, The City Club, 19 Old Broad Street, London (notera att detta INTE är den sedvanliga platsen).
Presentationen kommer att sändas utan fördröjning i audio på FöreningsSparbankens hemsida, www.foreningssparbanken.se/ir, där även det skriftliga presentationsmaterialet återfinns.

En videoinspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig från och med den 30 april på www.foreningssparbanken.se/ir.

Telekonferens klockan 16:30 GMT/17.30 CET. Analytikerpresentationen i London går även att avhöras som en sedvanlig telekonferens. För att delta ringer du +44 20 7162 0184 tio minuter innan konferensen startar. Frågor från deltagare i telekonferensen kommer att synkroniseras med frågestunden efter presentationen. En inspelning av telekonferensen kommer att finnas tillgänglig i fem arbetsdagar efteråt på telefon +44 20 8288 4459 (ange kod 982342).
Med vänliga hälsningar,
FöreningsSparbanken