Intrum Justitia AB

Presentation av Intrum Justitia ABs resultat för januari-september 2012

Pressmeddelande   •   Okt 12, 2012 15:59 CEST

Intrum Justitia AB publicerar delårsrapport för januari-september 2012 den 24 oktober 2012, kl 07.00 CET. Delårsrapporten presenteras på Operaterassen i Stockholm kl 09.00 samma dag.

Lars Wollung, VD och koncernchef, och Erik Forsberg, Ekonomi- och finansdirektör, presenterar resultatet och besvarar frågor.

Presentationen kommer att hållas på engelska.

För att lyssna till konferensen live, vänligen ring +46 (0) 8 505 59 772 (Sverige) eller +44 (0) 20 710 862 05 (UK).

Direktsänd webcast via www.intrum.com eller www.financialhearings.com.

Deltagare uppmanas att registrera sig på www.financialhearings.com eller skicka e-post till hearings@financialhearings.com i förväg.

För ytterligare information kontakta gärna:

Annika Billberg, IR- och Kommunikationschef
E-post: a.billberg@intrum.com

Intrum Justitia är Europas ledande företag inom Credit Management Services och erbjuder heltäckande kredithanteringstjänster, inklusive köp av fordringar, som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Intrum Justitia grundades 1923 och har omkring 3 300 anställda i 20 länder. Koncernens omsättning uppgick 2011 till 4 miljarder kronor. Intrum Justitia AB är noterat vid NASDAQ OMX Stockholm sedan 2002. Mer information finns på www.intrum.com.