Elegant Sverige AB

Presentkortet är dött - nu tar efterträdaren över

Pressmeddelande   •   Nov 04, 2013 08:50 CET

Det är snabbt konstaterat att presentkorten säljs i mängder, men hur populära är de egentligen?  I USA såldes det presentkort för 80 miljarder dollar år 2006 och i Kannada 1,8 miljarder. Så lite populärt är det med presentkort. Men presentkortet har fortfarande ett problem, de är inte så personliga. Visst känns det finare att ge bort ett presentkort än ett kuvert med pengar, men ändå är de inte mycket mer än en opersonlig papperslapp i ett kuvert.

Det är inte alls lätt att hitta den perfekta presenten, vilket gör att många köper presentkort. Eller?

Nu har det äntligen blivit lätt att hitta den perfekta presenten samtidigt du kan göra den personlig, och lösningen både är, och heter, Elegant.

Elegant.se är en presenttjänst där du kan välja mellan exklusiva produkter från alla prisklasser och smidigt sätta ihop en presentbok med tio olika presentalternativ som din vän sedan får välja bland. Du har val att designa din bok med olika bakgrunder och skriva en egen hälsning. Det är personligt, roligt och genomtänkt, och ger garanterat inga pinsamma tystnader vid presentöppningen. Med Elegant.se är det lätt att hitta rätt.