Ladbrokes

PRESSAT MFF PÅ GRIMSTA

Pressmeddelande   •   Nov 01, 2010 10:32 CET

Efter Helsingborgs utklassning mot Halmstad igår är nu Malmö hårt pressade att vinna ikväll för att sitta kvar i förarstolen i årets Allsvenska. Brommapojkarna däremot har ett sista halmstrå att greppa efter för att hålla sig kvar i Allsvenskan, men då krävs tre poäng ikväll. Trots detta ger Ladbrokes 1,45 gånger pengarna på Malmö vinst med bara timmar kvar till avspark.

Historiskt sett har Malmö alltid haft lätt för BP och nästan samtliga journalisters fokus har istället legat på MFF:s mardrömslag Mjällby som dem möter i sista omgången. Finns det risk för underskattning i dagens otroligt viktiga match?

”Vi tror att Malmö är tillräckligt bra mentalt tränade för att gå in och göra det dem skall på Grimsta IP. Det ryktas om att ett stort bortafölje tagit sig till huvudstaden för att stötta de himmelsblå och vi får inte glömma att Malmö även om dem just nu ligger tvåa i allsvenskan fortfarande har allt i sina egna händer. Vi skulle bli mycket förvånade om inte rutinerade tränaren Roland Nilsson har koll på guldnerverna” Säger Andreas Gillberg, Nordenchef på Ladbrokes.

Brommapojkarna – MFF   7,00   4,00   1,45

För mer informartion: http://bit.ly/bGXpGm

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46-707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com