DHARMAZONE

Pressfrukost på ByBardas nyöppnade salong

Pressmeddelande   •   Jan 14, 2010 08:50 CET

SABISANDS by DHARMAZONE - bra för både vår hälsa och gemensamma natur.
Den nya produktserien hämtar sin inspiration från Afrika skatter. Vi använder bara de finaste ekologiska råvaror som arganolja från Marocko, rött te från Sydafrika, sheanöt, hibiskus, aloe vera och röd lera, för att bara nämna några.

Serien består av produkter för ansikte, kropp och händer och kommer att utökas successivt under våren. Ekologiska, magiska behandlingar inspirerade av Afrika erbjuds på SPA.

Välkommen att få mer information om årets heta Afrikainspirerade hudvårdserie.

Magiska, ekologiska ”provapå” behandlingar kommer att kunna bokas på plats.
Plats: Salong ByBarda, Birger Jarls Gatan 33, Stockholm
Datum: 25 januari kl 10.00 – 12.00

För mer information kontakta:
Esbjörn Jagebro, DZ Wellness AB • tel: 0430-23 785 • E-mail: esbjorn@dharmazone.sewww.dharmazone.se

DHARMAZONE™ är ett helsvenskt varumärke som erbjuder ekologisk hudvård som främst används i behandlingar på SPA och hos väl utbildade hud & hudvårdterapeuter.

Ekologisk hudvård
från DHARMAZONE™ tillverkas i Sverige och är helt fria från parabener, syntetiska parfymer och mineraloljor. Naturligtvis testas varken råvaror eller produkter på djur. Vianvänder ekologiska råvaror som är obesprutade, naturligt gödslade, bra miljöval samt extra testade och certifierade av Kilmaninstitutet – ekologisk hudvård bra för din hälsa och vår gemensamma miljö - FOR HUMAN HEALTH