Sveriges Byggindustrier

Pressinbjudan: En afton om samhällsbyggnadssektorns utveckling - och utdelning av Stora Samhällsbyggarpriset

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2012 09:44 CEST

Tid: Torsdagen den 25 oktober 2012 kl. 17.00 - 21.30
: Wallenbergaren, Storgatan 19, Stockholm

Moderator Lydia Capolicchio

17.00 Buffé
18.00  Inledning
18.10 Kommunikation i stora projekt - Tina Karrbom Gustavsson, universitetslektor KTH
18.50 Nya samverkansmöjligheter i byggnätverk – Victoria Sundqvist, Tekn. lic. Chalmers
19.30 Internationella inköp – en väg till ökad konkurrenskraft, Björn Axelsson, professor Handelshögskolan
20.10 Presentation av nominerade projekt till Stora Samhällsbyggarpriset samt prisutdelning till vinnaren av Stora Samhällsbyggarpriset

Varmt välkomna!

För ytterligare information, kontakta Björn Wellhagen, Sveriges Byggindustrier, tel. 0708-99 58 65, bjorn.wellhagen@bygg.org

Ca 3200 bygg-, anläggnings- och specialföretag har samordnat sin bransch- och arbetsgivarverksamhet i Sveriges Byggindustrier (BI).  BI verkar för att åstadkomma gynnsamma förutsättningar och villkor för byggföretagen. Därför agerar vi på riksplanet såväl som lokalt genom våra 27 lokalkontor gentemot bland annat riksdag och regering, myndigheter, politiker och fackliga organisationer. BI:s vision är ett hållbart byggande i världsklass. www.bygg.org