Akademikerförbundet SSR

Pressinbjudan, Fullt hus på Mariedalsvägen 4 i Stockholm den 25 oktober, när David Batra deltar på Akademikerförbundet SSRs kompetensdagar

Pressmeddelande   •   Okt 21, 2005 10:06 CEST

Är det någon idé? Det är rubriken på ståuppkomikerns David Batras och förbundsordförande Christin Johanssons turné. De spekulerar – på olika sätt - om framtiden, arbetsmarknaden,
mångfalden och jämställdheten. Fackliga möten på ett annat sätt!

David Batra och Christin Johansson,
Den 25 oktober klockan 17.00 på Mariedalsvägen 4 i Akademikerförbundet SSRs konferenslokaler i Stockholm.

Kompetensdagar
Under dagarna den 25-26 oktober deltar ett stort antal medlemmar från Stockholmsområdet i Akademikerförbundet SSRs kompetensdagar. Där erbjuds medlemmarna föreläsningar om diskrimineringslagstiftning, medarbetarsamtal, mediernas betydelse, etikfrågor, personalarbete, ekonomi/politik och om rehabilitering.

Ytterligare information ges av ombudsman Cecilia Nybratt 0709-22 44 54. Förbundsordförande Christin Johansson nås på telefon 0708-17 44 59

Press- och kommunikationschef Stina Andersson • 070-618 44 87 • 08-617 44 87 • stina.andersson@akademssr.se

Akademikerförbundet SSR organiserar drygt 48.000 ekonomer, samhällsvetare, personalvetare, beteendevetare och socionomer. Förbundet är det fjärde största inom centralorganisationen SACO.