Hammer & Hanborg Aktiebolag

Pressinbjudan - Hur förändrar digitaliseringen kommunikationskraven i näringsliv och politik?

Pressmeddelande   •   Jun 26, 2014 12:01 CEST

Hör Electrolux Vice President Global Social Media and PR, Mattias Rådström, om bolagets försäljnings- och marknadsstrategi i sociala medier och Helena Norrman, Senior Vice President, Head of Group Function Communications Ericsson, om hur digitaliseringen påverkar kommunikation och affärer globalt.

Dessutom Gudrun Schyman, talesperson Feministiskt Initiativ, och Eva Trouin, sverigechef Nordnet, om hur sociala medier rubbar maktbalansen i såväl politik som näringsliv till de små men kommunikativas fördel. Lotta Fredrikson, CEO Hammer & Hanborg ger en bild av svenska kommunikatörers syn på kommunikativa ledare och vilka som anses vara de bästa inom området och varför. Resumés chefredaktör Claes de Faire modererar.

Livesändning: http://hammerhanborg.com/academy/hammer-hanborg-i-almedalen/

För ytterligare information vänligen kontakta

Christina Hammer, Founding Partner 08-459 03 51  |  0708-34 62 70

Elisabeth von Sydow, Communications | 0709 52 74 75

elisabeth.vonsydow@hammerhanborg.com

HAMMER & HANBORG - Hammer & Hanborg levererar kommunikativ kompetens till näringsliv och offentlig sektor i Norden. Vi förser alla delar av organisationen med talang och kunskap i en värld där allt – och alla – kommunicerar.