Moment Group AB

Pressinbjudan till Sommarbuskis!

Pressmeddelande   •   Jul 14, 2009 10:07 CEST

Vi har glädjen att bjuda in till premiären av Krister Classons senaste verk "Sommarbuskis" på utomhusteatern Charlottenlund i Grebbestad. På scen finner vi Stefan "Stefan & Krister" Gerhardsson, Håkan "Fågelskådar´n"Runevad, Bertil Schough och Anna Bromee. Regi: Krister Classon

Vi har reserverat 2 recensionsbiljetter till er på premiären onsdagen den 22 juli men vill gärna ha definitivt besked om ni kommer senast den 17 juli. Maila undertecknad på tobias.widgren@2entertain.com alt ring 0708-697 210

Om ni har några frågor kring premiären eller föreställningen i stort är ni välkommen att ringa Janne Andersson, producent på tel: 0705-517 030 eller undertecknad på tel: 0708-697210.

Mer info samt fria pressbilder finns även att hämta på www.2entertain.com

Tobias Widgren
Försäljningsansvarig

Årets föreställning "Sommarbuskis" blandar nyskrivet med gamla goa favoriter från Stefan & Kristers och Falkenbergsrevyns mest älskade produktioner. Med Stefan "Stefan & Krister" Gerhardsson, Håkan "Fågelskådar´n"Runevad, Bertil Schough och inte minst Anna Bromee som bidrar med ännu mer komik, sång och drar ner skrattsalvor med ett potpurri av olika dialekter och imitationer. För regin står den andra halvan av det kultförklarade komikerparet Krister "Stefan & Krister" Classon.

Premiär på Lunden i Grebbestad den 22 juli kl 19.30. Föreställningen kommer att spelas onsdag - lördag under v 30 och 31.